Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


Bloggen er 1 år :) by drstockmann
februar 19, 2009, 14:25
Filed under: Diverse

En liten markering for 1 år med bloggen og nesten 44 000 besøkende.

Takk til alle som er med å bidrar og holder liv i bloggen.

Jeg er også i bedre form enn for 1 år siden og det ser ut som om jeg bare blir bedre og bedre🙂


10 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Gratulerer med dagen😀

Kommentar av Cathrine

Gratulerer drstockmann!

Gratulerer med 1 årsjubileum og bedringen din🙂
Denne bloggen har vært med på å inspirere meg til å dra til KDM…….. Tusen takk for all informasjon og for å fremheve et alternativ til LP.

Kommentar av Pastorella

Hei DrStockmann🙂

Gratulerer med 1års-dagen for bloggen!!!
Veldig bra tiltak!!

Takk for godt samarbeid,
og at du let meg få skrive på bloggen😉

Eg har hatt influensa og fekk ein sterk lungebetennelse etterpå.Men no er eg i gang igjen.
Eg har hatt det kjempetravelt i det siste, men har ikkje kollappsa endå🙂
Så eg har absolutt blitt bedre🙂
Men har fremdeles gode forbedringsmuligheiter!

Kommentar av Sun

Gratulerer både med bloggen og formstigningen🙂

Kommentar av Irini

Gratulerer med dagen for denne flotte opplysende blogg.
Flott å høre at formen stiger.

Kommentar av Eline

Gratulerer med bloggen og fremgangen!
Hilsen Bethen

Kommentar av Bethen

Gratulerer på etterskudd🙂

Kommentar av dodo

Hipp hurra for bloggen!🙂
Den har bidratt sterkt til at også jeg dro til KDM og mine fantastiske fremskritt!

Stå på alle der ute, og gratulerer så mye til Dr. Stockmann

Kommentar av Minerva

Gratulerer, kjære drstockman! Og TUSEN TAKK for denne fine bloggen som er den direkte årsaken til at jeg dro til KDM! Beste hilsen Måne(som lyser av glede hele døgnet..)

Kommentar av Måne

Ville bare takke for en utrolig bra blogg. Jeg fikk diagnosen for noen mnd siden, men har vært dårlig i mange år. Visste ingenting om ME før jeg fikk diagnosen, bloggen har gitt meg masse informasjon som har vært meget viktig for meg! Thanks🙂
Rutt, http://rutt-thisisme.blogspot.com/

Kommentar av ettigrib




Legg igjen en kommentar

