Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


ME-treff 6. mai på Lillestrøm by drstockmann
mai 2, 2009, 18:09
Filed under: Diverse, M.E.

Da avholder vi igjen et lite ME-treff for de som ønsker å møtes for en sosial sammenkomst og utveksling av erfaringer.  Alle som vil kommer er hjertelig velkommen, uavhengig av om en er under behandling av KDM eller ikke.

Vi treffes på Jernbanecaféen på Lillestrøm Stasjon.

Den 6. mai kl 12:30


21 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hei.
Har time 7. mai, er det flere som har time denne dagen?

Kommentar av Karo

Jeg har time 7. mai kl 1030

Kommentar av Stå På

Jeg skal dit en tur den 7.

Kommentar av drstockmann

Det går jo an å møtes på torsdag🙂

Kommentar av Cathrine

Ja, det gjør det🙂

Jeg vet enda ikke når jeg har time, men jeg er på Lillestrøm uansett, så hvis noen flere ønsker å treffes er det bare å si i fra. Skriv også opp når dere vil treffes.

Kommentar av drstockmann

Hvilket klokkeslet skal vi si? kl 1200, kl 1300?

Kommentar av Stå På

Hei.
Vi er ikke på Lillestrøm før kl 12.30 torsdag den 7/5. Time kl 14.00

Kommentar av Karo

Hei.

Skal vi møtes på torsdag kl. 12.30?

Hvis en av de som kommer kan ta med et skilt med «KDM» på, så hadde det vært fint. Jeg skal jo til Lillestrøm på onsdag også og trenger en «backup» i tilfelle jeg må melde avbud på torsdag.

Kommentar av Cathrine

kl 1230 passer fint.

Kommentar av Stå På

Jeg kan være backup. Jeg skulle egentlig ha time den 7., men skal visst ikke ha det likevel. Jeg tar likevel turen til Lillestrøm, jeg får uansett ikke noe særlig refundert på billettene jeg har kjøpt.

Kommentar av drstockmann

Hei
Vi er på Lillestrøm ca kl 13.

Kommentar av Karo

Hei.
Noen som vet når KDM er å treffe i Lillestrøm denne måneden, evnt dato?

Kommentar av Karo

Tror noen har nevnt at de har time 25. juni

Kommentar av Cathrine

Ja, jeg har time 25. juni. Men har også lest at noen har time i 1. halvdel av juli en gang?

Kommentar av vivi

Hei Vivi!
Datteren og jeg har også time 25.juni,
kl 16.45. Når har du time? Flere som har time denne dagen?

Kommentar av Måne

Hei
Datteren min og jeg har også time den 25.juni kl 14.30

Kommentar av Heidi

Hei Heidi!
Kanskje vi kan få til et treff da?Har fått beskjed om at han setter av 15 min til oppfølgingstime. Har dere det? Hvor gammel er datteren din? Min datter er 12 år.

Kommentar av Måne

Hei Måne
Hyggelig med en treff. Fikk også beskjed om at det var satt av 15 min til oppfølging.Min datter er 22 år.Regner med at vi er ferdig kl 15

Kommentar av Heidi

Kanskje vi kan treffes etter deres og før vår konsultasjon da, i hvert fall en liten time burde la seg gjøre.. Vi får holde kontakten🙂

Kommentar av Måne

Kan gjerne treffes før deres time, passer fint..Vi holder kontakt.

Kommentar av Heidi

Hei,
jeg har time allerede kl.9 og tar fly hjem til Bergen i 13-tiden, tror jeg. Sist jeg var på Lillestrøm så dro jeg bort tidlig om morgenen og hjem sent på kvelden for å få de billigste billettene, det gjør jeg ikke en gang til..

Kommentar av vivi




Legg igjen en kommentar

