Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


Lillestrøm otra vez :) by drstockmann
februar 18, 2010, 15:01
Filed under: M.E., M.E.-behandling i Belgia

Da er det klart for mitt 3. besøk på Lillestrøm i løpet av 3 måneder. Fredag den 19. har jeg ny time med KDM. På min forrige konsultasjon (i november) sa han; «take tests in January and come and see me in February.» Testene er tatt og jeg håper de viser at det går i riktig retning. Jeg har allerede fått svar på noen av de, dvs de av testene som er analysert i Norge, og de viste generelt bra resultater.


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

