Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


SUN :-D by Sun
juni 28, 2010, 01:25
Filed under: KDM, M.E., M.E.-lenker, ME-blogger

”You realy don´t need me any more”, sa plutselig KDM til meg.
– Vi sat og småprata heime i stova til Joy dagen etter at ”Ålesundsstuntet” var over for denne gong.
”Your body will do the rest.»

«But it´s very important that you take the supplements that I ´m prescribing for you”. ”Slik at forma fortsetter å stige, og ikkje går nedover igjen”.
“In our age, when you have been ill for more than 30 years,
-“har lagra i kroppen blitt så tomme at det trengs tid for å fylle dei opp igjen.”

Så dette høyrest bra ut😀
Hadde ikkje noko formtap etter den intense arbeidsetappa som varde i over en mnd! Var berre naturlig sliten slik som kven som helst ellers ville ha blitt…
-før eg fekk et migreneanfall forrige helg,- det første på 1 ½ år! Men eg har visst blitt godt vandt, -og synst det har vore slitsomt i etterkant av migrena, slik det brukar å vere…
Ja, eg er nok blitt for godt vandt😉


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Dette høres jo kjempe bra ut. Håper du snart blir helt frisk.

Lykke til!

Kommentar av Hege

Supert! Det høres så fint ut! Gleder meg på dine vegne!
Jeg er veldig takknemlig for seminaret/foredraget dere ordnet! Bare så dere vet.. Klem og lykke til!

Kommentar av tingelingeling

Hei Sun.
Så godt å lese.
Jeg vet at du har det bra nå.
Snart kommer jeg etter.🙂
-er på god vei…
klem fra alva

Kommentar av alva




Legg igjen en kommentar

