Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


Ålesund by drstockmann
august 26, 2010, 23:56
Filed under: KDM i Norge, M.E.

På lørdagen er det klart for en ny konsultasjon med KDM og prøvetaking. Jeg regner med å treffe noen kjente fra forumet i Ålesund. Jeg reiser i morgen tidlig og skal tilbringe en hel dag i Ålesund som turist først.


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Håper du hadde ein fin tur til Åleesund og at du fekk positive nyheter med KDM?
Eg fekk ikkje helst på deg denne gangen, desverre..

Mvh
Anna

Kommentar av Anonym

Hei Anna! Det var synd vi ikke fikk til å møtes denne gangen, kanskje neste gang? Jeg hadde en fin tur: Jeg landet på fredagen og fikk med meg en fin dag med bl.a. matfestivalen i Ålesund.

Lørdagen hadde jeg time kl 08:15 og fikk god tid etterpå til å prate med noen av de andre kjente. Skal skrive litt mer om konsultasjonen senere.

Kommentar av drstockmann

Hei! Leser det du skriver med stor interesse..har en ME syk gutt på 19, og vi vurderer å dra til Belgia etter å ha hørt KDM på Øya den 18 nov. fantastisk å lese at du er blitt bedre! det gir oss håp..

Kommentar av karin erland




Legg igjen en kommentar

