Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


Underskriftskamp. ang. ME. Dekn. av utg. v/behandl. utlandet by Sun
februar 18, 2011, 14:31
Filed under: Diverse, KDM, KDM i Norge, M.E., M.E. i media, M.E.-behandling i Belgia, M.E.-lenker

Hei :-)

Veldig bra tiltak denne underskriftskampanja!!!

http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=3231

http://www.me-behandling.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=1763#p14435

Eg synst det må vere tydelig for ein kvar at:
ME-pasientar er i allefall IKKJE hypokonderar,
for vi vil ikkje berre bli utreda: vi vil bli FRISKE, så friske at vi kan jobbe, vere sosiale, samfunnsnyttige og gjere alt vi drøyme om å gjere🙂
Ja,vi VIL SÅ GJERNE bli friske at vi betaler rekninga sjølv, sjølv om vi ikkje har økonomi til det!!
-og det seier vel meir enn ord..

Eg synst det er kjempesterkt og fint å sjå Anette Gilje i filmen «Få meg frisk» når ho smiler sitt vakraste smil og ikkje klarer å stoppe å smile når prof.De Meirleir fortel ho at han har funne  alvorlige  infeksjonar etc ! Då blir håpet tent om å kunne bli frisk!
Den samme reaksjonen hadde eg også då eg fekk prøveresultatet av The Professor.
Denne reaksjonen har eg sett på veldig mange ME-pasientar no, og det er like sterkt kvar gong :-)

VI VIL BLI FRISKE altså!!!!
-hvis noken var i tvil om DET ;-)

Stå på!!!

Vi gir oss ikkje!!!

Mvh Sun


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

