Vitenskapelig behandling av M.E. med god effekt


TID ER PENGER (mitt innlegg frå september 2008) by Sun
desember 8, 2013, 01:38
Filed under: KDM, KDM i Norge, M.E., ME-blogger

Her i Norge er det veldig lang ventetid +mange slitsomme undersøkelser for å finne ut om en har ME.
Og viss vi får ME-diagnose,er det ingen behandling å få ” her på berget”.
Det einaste ”tilbudet” vi får er aktivitetsavpasning/ energiøkonomisering+ å tenke positivt.
Eg har hatt ME i over 11 år, og har overlevt slik, men en blir ikkje frisk att av det…

Som de veit, så har både ”drstockmann”og eg vore i Belgia hos Professor dr.med. Kenny De Meirleir.
Det viste seg å vere veldig lurt!! Med hans store erfaring med diagnostisering og behandling av ME-pasientar, merka vi at vi var i trygge hender. Han er interressert i å finne ut kva kroppen slit med:
– Ved å studere det to siders spørjeskjemaet vi fylde ut på venteværelset
-Ved å spørje tilleggsspørsmål.
-Ved å lytte til sjukehistoria til kvar enkelt pasient.
(Lurt å skrive den ned på engelsk el fransk og gi den til sekretæren hans før du skal inn til han)
-Så bestemmer han seg for kva slags testar du treng å ta
Det er ikkje berre til Redlabs (www.redlabs.com) han sender testar, mine blei sende til 7 forskjellige laboratorium, nokre til USA.
Dette kostar ein del (sjå annan plass på Bloggen).
-Men du får svar på utredninga di innan 5 veker
-Då kan du avtale telefontime med ”The Professor” eller få ny time hos han i Brussel om du vil.
Det kan du vurdere underveis.
-Han kjem med spesialistforslag om behandling .(Du bestemmer sjølv om du vil ha behandling)
-Hvis noko kan gjerast, har du komt til rett ME-spesialist!
-Han finn omtrent alltid noko han kan gripe fatt i så du kan bli betre /heilt frisk!
-Det er ca 1 mnd ventetid hos KDM.

=På litt over to mnd kan du få vite kva som er problemet for kroppen din, og evt få begynne på ei behandling som hjelper kroppen din ut av ”ME-tilstanden”!

Kor lang tid tek slikt i Norge??
Skal du vente til legane her finn ut korleis ein skal behandle ME/CFS?
Det einaste du risikerer er å bli FRISK!
«Det beste ein kan bruke pengane sine på er helsa», seier mannen min:-)
Eg og mine er VELDIG GLAD for at eg satsa på KDM og fekk hjelp!!
Tenk kor mykje tid og pengar eg hadde spart viss eg hadde oppdaga han før!!
Men betre seint enn aldri!

Mvh Sun


1 kommentar so far
Legg igjen en kommentar

Signalmolekyltilskudd kan ha en positiv effekt for ME syke.

Kommentar av Magnus Berg




Legg igjen en kommentar